
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?
Не, не е задължително да се регистрирате. Може да закупите определен продукт и без регистрация, като само трябва да го добавите в кошницата, и след това да изберете опцията "ПРОДЪЛЖИ БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ"
Ако решите да се регистрирате, регистрацията е еднократна и след нея, Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки, сваляте си фактурите и гаранциите за направените покупки, и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.
Какви са начините, по които мога да направя поръчка?
Може да направите поръчка само чрез нашият онлайн магазин, като регистриран потребител или без регистрация.
Какви са сроковете за доставка?
Сроковете за доставка зависят, дали продукта е наличен в наш склад или във външен склад. Принципно срока за доставка е от 1 до 3 работни дни, след предаване на продукта към куриера.
С коя куриерска фирма се осъществява доставката?
Онлайн магазин pcbuild.bg използва куриерски услуги на фирма "Спиди". Има възможност и за доставка с куриерска фирма „Еконт“, но само по желание и съгласие на клиента.
Каква е цената на куриерската услуга?
За всички продукти с цена над 250лв, доставката е безплатна. За всички други, цената на доставка зависи от грамажа/килограмите на поръчаните продукти и е по тарифен план на куриерска фирма „Спиди“. След като направите поръчка, цената на доставка се калкулира автоматично и може да я видите.
Мога ли да закупя избраният от мен продукт лично от магазина?
Може да го закупите, само ако сте го поръчали през нашият онлайн магазин. На място в магазина, може да го платите и вземете.
Какво е необходимо за да направя рекламация?
Необходимо е да попълните нашият формуляр за рекламации: https://www.pcbuild.bg/page/formulyar-za-otkaz-ot-dogovor, като преди това се запознаете с нашите условия за връщане на https://www.pcbuild.bg/page/usloviya-za-vrashtane
За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или сервизиране на закупен продукт?
В случаите, когато онлайн магазин pcbuild.bg няма вина за възникналата рекламация, разходите по обратната пратка са за сметка на клиента.
По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?
Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път.
Мога ли да анулирам направена поръчка?
Поръчката Ви може да бъде анулирана от представител на магазина. Всяка поръчка се прозвънява за потвърждение по телефона. Ако клиент откаже потвърдена поръка, то той трябва да уведоми незабавно служител на pcbuild.bg на телефон: 0888852000 или на емайл: sales@pcbuild.bg,
Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?
Всички данни при регистрация в онлайн магазина са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност. Информацията се използва само и единствено с цел безпроблемно и качествено обслужване.